Годишните награди на b2b media с категории за постижения във време на пандемия
Българската мрежа отличи със специална награда Аксенчър България за инвестиции в образованието
Изпълнителният директор на Българската мрежа Дарина Георгиева отново беше сред членовете на журито
Седмото издание на годишните награди на b2b media приключи с церемония по награждаване в средата на месец юли, в театралната зала на St. George International School & Preschool, бул. „Никола Й. Вапцаров“ 47, София.
Конкурсът се проведе в условията на големи предизвикателства и големи победи за бизнеса и обществото, като най-добрите и устойчиви на трудности компании показаха своите проекти, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията за преодоляване на кризисните обстоятелства.
В съответствие с предизвикателства на кризата, в конкурса бяха включени и нови категории: Предприемачество в пандемия, Кампания с кауза в пандемия и Социален проект в отговор на пандемията. За първи път бяха връчени призове като Иновативна бизнес стратегия / бизнес трансформация на годината, а също и CEO на годината.
Голямата награда беше присъдена за Иновация във време на пандемия.
И тази година конкурсът отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално – отговорни кампании в отговор на кризата с COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на резултати, дори и в ситуацията на пандемия.
Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство в позиционирането и комуникирането на продуктите и услугите. “Конкурсът събира и дава гласност на плеяда отлични действия на бизнеса. Особено впечатлена съм от проектите в категориите за зелени и устойчиви инвестиции, КСО инициативи и проекти с образователна насоченост.” , сподели Дарина Георгиева, изпълнителен директор на Българската мрежа. “Познавам много от практиките на компаниите, но сред кандидатурите винаги има непознати и нови инициативи. Всички те показват водещата роля на бизнеса като двигател за развитието на обществото. За мен е чест да съм член съм на журито на b2b awards за трета поредна година.”, допълни тя.
Българската мрежа на Глобалния договор на ООН връчи специална награда на Аксенчър България за второто издание на образователния проект Jump2IT – обединените усилия с опитни обучители от SkillsAssembly и ITCE. По думите на Дарина Георгиева “Проектът им за инвестиции в образованието беше сериозен и задълбочен.” Проектът създава бъдещи програмисти не само за собствените нужди на компанията, но и за бизнеса като цяло и вдига нивото на професионалистите в сферата.
Сред отличените кампании признание получиха и компании-членове на Българската мрежа и партньори:
Пощенска банка беше отличена с първо място за многопластовата си CSR политика и редицата зелени кампании и инициативи в категория “Инвестиция за устойчиво развитие” и втора награда за интегрирането на мобилното приложение Digital Office за “Мобилна иновация”.
Обединена българска банка АД получи първа награда за Систематичен инвестиционен план (СИП) от ОББ Мобайл – уникална за българския пазар функционалност в две категории – за “Иновативна бизнес стратегия” и за “Иновативен продукт/услуга”. Компанията получи отличие и в категория “Кампания с кауза във време на пандемия.”
Лидл България спечели две първи награди – за информационна кампания за отбелязване на 10 годишнината си в категория “Иновация в маркетинга и ПР сферата” и за своята дългогодишна инициатива „Дай шанс на балканката“ за запазване на биоразнообразието и един от застрашените видове в Европа – балканската пъстърва в категория “Социално-отговорна кампания на годината (CSR кампания)”. Компанията бе класирана на второ място в категория “Зелена инициатива” за „Рециклирането има смисъл“ – устойчива политика за намаляване употребата на пластмаса.
Кауфланд България беше отличена за първото издание на „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“, в партньорство с Български дарителски форум и Фондация „Бикоуз“ в категория “Благотворителна инициатива”, а Иван Чернев, председател на УС на Кауфланд България беше отличен с второ място в новата категория CEO на годината.
Съюзът на Пивоварите в България, които са партньорска организация на БМГД, бяха отличени за “Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация”, Transpress – за стартирането на програмата за осведоменост TranSport, а bTV Media Group за “Медиен социален проект в отговор на пандемията”.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]