Годишните награди на b2b media с категории за постижения във време на пандемия

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Годишните награди на b2b media с категории за постижения във време на пандемия

Българската мрежа отличи със специална награда Аксенчър България за инвестиции в образованието

Изпълнителният директор на Българската мрежа Дарина Георгиева отново беше сред членовете на журито

b2b_2021_1Седмото издание на годишните награди на b2b media приключи с церемония по награждаване в средата на месец юли, в театралната зала на St. George International School & Preschool, бул. „Никола Й. Вапцаров“ 47, София.

Конкурсът се проведе в условията на големи предизвикателства и големи победи за бизнеса и обществото, като най-добрите и устойчиви на трудности компании показаха своите проекти, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията за преодоляване на кризисните обстоятелства.

В съответствие с предизвикателства на кризата, в конкурса бяха включени и нови категории:  Предприемачество в пандемия, Кампания с кауза в пандемия и Социален проект в отговор на пандемията. За първи път бяха връчени призове като Иновативна бизнес стратегия / бизнес трансформация на годината, а също и  CEO на годината. 

Голямата награда беше присъдена за Иновация във време на пандемия.

И тази година конкурсът отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално – отговорни кампании в отговор на кризата с COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на резултати, дори и в ситуацията на пандемия.

Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство в позиционирането и комуникирането на продуктите и услугите.  “Конкурсът събира и дава гласност на плеяда отлични действия на бизнеса. Особено впечатлена съм от проектите в категориите за зелени и устойчиви инвестиции, КСО инициативи и проекти с образователна насоченост.” , сподели Дарина Георгиева, изпълнителен директор на Българската мрежа. “Познавам много от практиките на компаниите, но сред кандидатурите винаги има непознати и нови инициативи. Всички те показват водещата роля на бизнеса като двигател за развитието на обществото. За мен е чест да съм член съм на журито на b2b awards за трета поредна година.”, допълни тя. 

b2b_2021_3Българската мрежа на Глобалния договор на ООН връчи специална награда на Аксенчър България за второто издание на образователния  проект Jump2IT – обединените усилия с опитни обучители от SkillsAssembly и ITCE. По думите на Дарина Георгиева “Проектът им за инвестиции в образованието беше сериозен и задълбочен.” Проектът създава бъдещи програмисти не само за собствените нужди на компанията, но и за бизнеса като цяло и вдига нивото на професионалистите в сферата. 

Сред отличените кампании признание получиха и компании-членове на Българската мрежа и партньори: 

b2b_2021_6Пощенска банка беше отличена с първо място за многопластовата си CSR политика и редицата зелени кампании и инициативи в категория “Инвестиция за устойчиво развитие” и втора награда за интегрирането на мобилното приложение Digital Office за “Мобилна иновация”.

Обединена българска банка АД получи първа награда за Систематичен инвестиционен план (СИП) от ОББ Мобайл – уникална за българския пазар функционалност в две категории – за “Иновативна бизнес стратегия” и за “Иновативен продукт/услуга”. Компанията получи отличие и в категория “Кампания с кауза във време на пандемия.”

b2b_2021_5Лидл България спечели две първи награди – за  информационна кампания за отбелязване на 10 годишнината си в категория “Иновация в маркетинга и ПР сферата” и за своята дългогодишна инициатива „Дай шанс на балканката“ за запазване на биоразнообразието и един от застрашените видове в Европа – балканската пъстърва в категория “Социално-отговорна кампания на годината (CSR кампания)”. Компанията бе класирана на второ място в категория “Зелена инициатива” за „Рециклирането има смисъл“ – устойчива политика за намаляване употребата на пластмаса.

b2b_2021_4Кауфланд България беше отличена за първото издание на „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“, в партньорство с Български дарителски форум и Фондация „Бикоуз“ в категория “Благотворителна инициатива”, а Иван Чернев, председател на УС на Кауфланд България беше отличен с второ място в новата категория CEO на годината.

Съюзът на Пивоварите в България, които са партньорска организация на БМГД, бяха отличени за “Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация”, Transpress – за стартирането на програмата за осведоменост TranSport, а bTV Media Group за “Медиен социален проект в отговор на пандемията”.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]