Комуникационна агенция Интеримидж е приета за член на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН

 

Интеримидж е първата комуникационна агенция в България, която става член на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН (БМГДООН) – най-голямата световна инициатива за устойчиви политики в бизнеса.

Присъединявайки се към Българската мрежа на БМГДООН, Интеримидж потвърждава своя фокус към прилагането на десетте принципа в областта на човешките права, труда, околната среда и антикорупцията.

Комуникациите са ключови за устойчивото развитие

Присъединяването към Глобалния Договор на ООН и Българската Мрежа е стратегическа за агенцията стъпка и демонстрира убедеността на екипа в трансформиращата сила на комуникациите да насърчават устойчивото развитие на бизнеса. Комуникациите, свързани с устойчивостта, са важна част от стратегиите на компаниите и това завишава стандартите и изискванията към комуникационните агенции като важен техен партньор.

Ясно осъзнаваме нашата роля като комуникатори и въздействие върху успеха не само на бизнеса, но и за по-доброто „утре“ на света, в който живеем. Да бъдем член на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН е нашата заявка за дълбоко разбиране и приемане на целите за устойчиво развитие. В съответствие с принципите на Глобалния договор на ООН ние се ангажираме да допринесем за развитието на отговорните бизнес практики“, заявява Катя Димитрова, управляващ партньор на комуникационна агенция Интеримидж.

Това партньорство е и първа сериозна заявка за новата ни бизнес линия, чрез която се стремим да развиваме комуникации за по-интегрирано представяне на екологичните, социалните и управленските фактори (ESG), така че това да  помогне на нашите клиенти да комуникират усилията си по-ясно и в по-широк обхват и обществен отпечатък“, добавя Мариана Петкова, мениджър „Бизнес развитие“ в групата на Интеримидж.

Устойчивостта като корпоративна и обществена култура се налага чрез отговорните комуникации

От няколко години виждаме фокус на вниманието върху последната модерна абревиатура – ESG. Това обаче далеч не е тренд отскоро – бизнесът работи по тези теми отдавна, независимо от заглавието на деня. Работи с грижа за бизнес резултатите си, но и за обществото и природата – работи устойчиво„,  коментира Дарина Георгиева, изпълнителен директор на БМГДООН. „Комуникациите са активно ангажирани във всеки бизнес аспект и играят ключова роля за създаването и засилването на обща култура на корпоративна отговорност и устойчиво развитие“.