Награда за Българската мрежа и силно участие на компаниите-членове в PR Приз 2021 „Комуникациите са ни в природата 25 години“
На специална церемония на 16 юни 2021 г., организирана от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), бяха наградени най-добрите постижения на PR специалистите в България за 2021 г.
Най-оспорваните категории, заедно с „Комуникации на промените“ бяха „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, „Вътрешни комуникации“ и, традиционно, „Корпоративна комуникационна кампания“.
„Базар на професиите 2020“ на Българската мрежа беше отличен с 3то място в категория „Кампания на НПО“, където се състезава с проектите „Купи 1 книга“ на асоциация “Българска книга” и „Медийната грамотност в България. Какво научихме от кризата?“ на Коалиция за медийна грамотност и Фондация за свободата “Фридрих Науман”.
Компаниите-членове на Българската мрежа бяха отличени в различни категории:
КВС Груп в България бяха отличени с първо място в категория „Комуникации на промените“ за „Силата на екипния дух по време на пандемия и действията на КВС Груп в България“ и второ място за вътрешни комуникации за „Коледно парти без коледно събиране – възможно“.
Пощенска банка е с няколко отличия: трето място в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“ за проекта си „Всички сме свързани“ – кампания за потребителски кредит с овърдрафт; второ място за „Зелени истории на открито“ (второ издание) в категория „Комуникации на екопроекти“ и специалната награда за „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ с „Два екипа – един отбор мечта – Пощенска банка и Proximity Sofia“
Лилд България спечелиха първа награда в категория „Корпоративна комуникационна кампания“.
Kaufland България получи две втори награди за проектите си „Брей! Това е българско“ в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“ и за “Разчитайте на нас” на Kaufland България в категория „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“.
Изключително интересни проекти бяха представени и от Аурубис и Конутр-Глобал Марица Изток 3, в категорията „Комуникации на промените“ – Децата на Средногорието на онлайн театър с Аурубис КонтурГлобал Марица Изток 3: Стабилност в кризисни времена.
В 21-то издание на конкурса участваха 84 проекта на 30 вътрешни комуникационни екипи на компании, агенции, медии, неправителствени организации и институции. Те се състезаваха в 17 конкурсни категории, сред които три нови – „Комуникации на промените“, „Най-добро използване на социалните мрежи“ и „Инфлуенсър маркетинг“.
Събитието стартира с мотивиращо обръщение към комуникационната общност от Крум Божиков, учител по икономика и география в Национална финансова-стопанска гимназия.
Медийни партньори на PR Приз 2021 са Българската национална телевизия, BGlobal и Dir.bg.
Всички носители на PR Приз 2021 можете да намерите тук.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]