Нова брошура за „Отговорният избор“

Нова брошура за „Отговорният избор“

С радост Ви представяме новата информационна брошура за програмата „Отговорният избор”.отг избор

На Световния ден на потребителя, 15 март, Българската мрежа на Глобалния договор на ООН (БМГД) стартира тазгодишното издание на програмата „Отговорният избор” под мотото “Едно има значение”, която се стреми да постави гражданите в активна позиция като изгради в тях самочувствието, че техните ежедневни постъпки и избори имат значение.

Началото й  бе дадено  през 2015 г. от 6 компании инициатори – Овергаз Инк. Софарма АД, ТехноЛогика ЕАД, КонтурГлобал Марица Изток АД, ВУЗФ и Мобилтел АД, с участието на изпълнителния директор на Глобалния договор на ООН, г-н Георг Кел.

„Отговорният избор“ е част от Стратегическия план 2015 + на БМГД, представен в началото на март, за работа по Целите на ООН за устойчиво развитие – и по-точно цел № 12, касаеща отговорното потребление. Програмата включва вътрешно фирмени обучения на служители в два основни модула: „Отговорният потребител“, „Правата на потребителя“ и „Излишна ли е излишната храна?”, разработени от специалисти в областта.

Световният ден на потребителя, 15 март, е повод Мрежата да покани всички компании, които припознават ценностите на инициативата, да се включат в нея.