Пощенска банка – добрият партньор на младите хора

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Пощенска банка – добрият партньор на младите хора

Разработка на приложение за вътрешна комуникация спечели наградата на Пощенска банка в СофтУни Фест

PB_SoftUni-Fest_FB-post-kolaj_1080x1080_final-700x700Дигитално приложение от ново поколение, което има за цел да улесни комуникацията между служителите, спечели в категория „Програмиране“ голямата награда от 1 000 лв. на Пощенска банка в третото издание на състезанието СофтУни Фест, което се проведе изцяло онлайн. Разработката на младите програмисти Симо Александров и Любо Любчев от отбор „Delirium Products“ за дигитален офис с модерна визия, интуитивен дизайн и практични функционалности впечатли менторите и журито в конкурса. Състезанието, което се организира от Софтуерния Университет, има за цел да предизвика студенти и млади специалисти да покажат своите знания и умения в програмирането, дигиталния маркетинг и дизайна.

ИДЕИ В ДЕЙСТВИЕ

Повече от 255 участници, разпределени в 90 отбора, премериха сили в три категории: „Програмиране“, „Дигитален маркетинг“ и „Дизайн и криейтив“. Атанас Петров, старши софтуерен архитект, и Али Чолаков, старши софтуерен програмист в Пощенска банка, бяха сред менторите, които напътстваха младите програмисти в най-трудната категория на оспорваното състезание. Проектите на 8 от отборите достигнаха финално оценяване, като с най-висок резултат заслужената награда от 1 000 лв. от Пощенска банка в категория „Програмиране“ получи разработката „phibook“ на „Delirium Products“. За разработката на приложението Симо Александров и Любо Любчев използваха съвременни решения и го създадоха с отворен код, който позволява използване на стандартни уеб технологии и база данни. Функционалността и архитектурата на „phibook“ беше детайлно представена пред журито на конкурса, като за краткия срок, с който разполагаха, победителите успяха да презентират напълно работеща версия на дигиталния офис в реална среда.

ВДЪХНОВЕНИЕ ЗА УСПЕХ

Задачата за приложение за вътрешна комуникация между служителите, което улеснява и подобрява общуването в големия екип на банката, е инспирирано от действащата в Пощенска банка мобилна апликация „Digital Office“. През миналата година финансовата институция първа след разработчика добави към портфолиото си от дигитални приложения иновативното решение, което спестява време и ресурси като осигурява цялостно управление и дигитализация на вътрешните процеси в банката, посредством онлайн комуникация в екипа. Сред функционалностите на дигиталния офис на Пощенска банка са дигитален указател с информация и контакти на всеки един от над 2 500 служители на банката, възможност за регистрация за вътрешни събития, съобщения между служители, специални придобивки, достъп до обучения, анкети, вътрешни процедури и ресурси, отворени работни позиции в банката, секция с вътрешни новини, която позволява споделянето на статии, снимки и линкове.
 
ДОБРИЯТ ПАРТНЬОР  

Участието на софтуерни инженери от Пощенска банка в състезанието СофтУни Фест за поредна година е в изпълнение на стратегическото ѝ партньорство с модерния университет. То стартира още през 2018 г. и е ключово за банката, тъй като създава работеща връзка между бизнеса и образованието – важна основа за създаване на икономика, базирана на знанието. Негова дългосрочна цел е студентите на СофтУни да получат възможност да развият своя потенциал като IT и дигитални лидери, подготвени за динамично променящата се среда и новите тенденции в банкирането. Чрез него те могат да реализират смелите си идеи с уникалното международно ноу-хау, менторство и подкрепа на експерти от банката. Студентите на СофтУни могат също така да започнат своето кариерно развитие в Пощенска банка – част от дългосрочната ѝ стратегия като водещ работодател за привличане, задържане и развиване на таланти.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]