Kaufland България с две отличия в конкурса „Компания на годината“ 2025

Наградите в конкурса „Компания на годината“ 2025, организиран от списание и клуб Business Lady са в категориите „Корпоративна социална отговорност (КСО)“ и „Employer Branding (Работодателска марка)“.

„Тези отличия са признание за последователните ни усилия да бъдем отговорна компания – както към обществото, така и към екипа ни. Гордеем се, че инвестираме устойчиво и смислено – в сградите, в бъдещето и в хората. Проекти като възстановяването на Централни хали и инициативи като „Жените@Kaufland“ показват, че социалната ангажираност и грижата за служителите са дълбоко заложени в принципите на Kaufland България“, сподели Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и корпоративна социална отговорност“ в Kaufland България.

В категорията „Корпоративна социална отговорност“ Kaufland България бе отличен за утвърдената си роля на отговорна компания, която устойчиво подкрепя общественозначими каузи. Ярък пример за това е трансформацията на емблематичната сграда на Централни хали в София – културен паметник, възстановен с инвестиция от над 50 млн. лв. Kaufland не просто реставрира сградата, а я превърна в съвременно пространство с историческа и социална стойност.

Отличието в категорията „Employer Branding (Работодателска марка)“ идва като признание за ангажимента на Kaufland към развитието на служителите си. През 2024 г. компанията насочи вниманието си към жените в екипа с кампанията „Жените@Kaufland“. Поводът бе вътрешен анализ, показващ, че над 52% от мениджърските позиции се заемат от жени. Инициативата поставя в светлината на прожекторите вдъхновяващите им кариерни пътища, баланса между работа и личен живот, както и реалните възможности, които ритейлърът предлага в подкрепа на жените в организацията.