Байер България се присъединява към Българската мрежа на Глобалния Договор на ООН

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Bayer

 

Байер България се присъединява към Българската мрежа на Глобалния Договор на ООН, следвайки дългосрочната си цел за повишаване на приноса си към устойчивото развитие на местно ниво.

Приносът към устойчиво развитие е основен елемент от корпоративната стратегия на Байер и е една от основните ценности на компанията. Като международна компания, оперираща в сферите на здравеопазване и земеделие, Байер адресира основни човешки нужди, които са от съществено значение за един устойчив и приобщаващ свят. Иновациите, продуктите и услугите на компанията й позволяват да допринесе за постигането на Целите за устойчиво развитие. Борбата с глада и осигуряването на достъп до здравеопазване е отразено във визията на Байер – „Здраве за всички, глад за никого“. В световен мащаб компанията помага в борбата срещу бедността, като подкрепя малки земеделски производители и насърчава равенството между половете и овластяване на жените. Работи за увеличаване на достъпа до здравеопазване на хора в нужда по целия свят, както и да предоставя достъп до семейно планиране на жените от развиващи се региони. В същото време ускорява усилията си за намаляване на парниковите газове, справяне с въздействията на изменението на климата и защита на живота на сушата.

„Байер е сред първите, подписали Глобалния договор на ООН и 10-те принципа през 2000 година. Радвам се, че имаме възможност да станем член и на Българската мрежа, тъй като Глобалния договор на ООН има много важна роля за реализиране на Целите за устойчиво развитие. Българската мрежа на Глобалния договор на ООН е сред най-активните организации в областта на корпоративната социална отговорност и устойчивото развитие в страната и ни предлага изключителна възможност за връзка с други бизнеси, неправителствени организации, академични институции, които споделят нашата визия за принос към благополучието на общностите чрез отговорни действия. В крайна сметка, заедно сме по-силни и можем само да окажем по-значимо въздействие.“, коментира Ана Георгиу, Ръководител Пъблик афеърс, наука и устойчиво развитие в Байер за Румъния, България и Молдова.

„Байер е не само част от световното движение на отговорния бизнес – Глобалния договор на ООН от самото му начало, но е и сред LEAD компаниите на инициативата като отличен пример за активен, обществено-отговорен корпоративен гражданин. Присъединяването на Байер България и към местната мрежа е знак за осъзната необходимост от общи действия на местна почва за постигане на Целите за устойчиво развитие.

Имаме нужда от силни лидери и приветстваме Байер България в Българската Мрежа на Глобалния Договор на ООН. Уверени сме, че присъединяването на компанията ще бъде пример и за други фирми от сектора, ще допринесе за утвърждаване на обединяващите ни принципи в българското общество и ще донесе заряд за нови инициативи на бизнеса като сила за добро.”, сподели Дарина Георгиева, изпъленителен директор на Мрежата.

Байер има много отговорности, една от които е да създава ползи за общностите, в които работи. Компанията обединява опита и уменията си в областта на здравеопазването и земеделието и се стреми да работи в партньорство с широк кръг от частни и публични организации, за да разбере тяхната гледна точка и да събере информация за формиране на целите си за устойчиво равитие, така че да окаже позитивно влияние в целия свят.

 

За Байер

Байер е международна компания с основен опит в областите на науките за живота – здравеопазване и хранене. Продуктите и услугите на Байер целят да носят полза на хората и планетата, подкрепяйки усилията за преодоляване на основни предизвикателства следствие от нарастването и застаряването на населението в световен мащаб. Байер се ангажира да стимулира устойчиво развитие и да генерира положително въздействие с бизнесите си. В същото време Групата цели да създава стойност и да увеличава потенциала си за печалба, чрез иновации и растеж. Марката Байер стои зад доверие, отговорност и качество в цял свят. През финансовата 2020 г. в Групата работят около 100 000 служители, а компанията реализира продажби в размер на 41.4 млрд. евро. Разходите за научноизследователска и развойна дейност възлизат на 4.9 млрд. евро. За повече информация посетете www.bayer.com.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]