Собствената марка на Lidl – Vemondo, с две награди за веган бранд

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Собствената марка на Lidl – Vemondo, с две награди за веган бранд

Vemondo (1)Първите климатично неутрални продукти на Lidl заеха две първи места на International V-Label Awards

Първите климатично неутрални веган продукти на Lidl се класираха на първо място в две ключови категории на International V-Label Awards: „Устойчивост“ – присъждана от 15-членно експертно жури с представители от медии и неправителствения сектор, и „Специалната награда на публиката“ след  проведено гласуване от 40 000 потребители.

V-Label е водеща организация, която от 1996 г. насам сертифицира вегетариански и веган продукти и присъжда първите по рода си International V-Label Awards. Тези награди отличават растителни продукти за тяхното качество, иновативност и положително въздействие. Продуктите от серията Vemondo дебютираха за първи път в магазините на Lidl през 2021 г. Като климатично неутрални продукти, характерно за тях е, че генерираните въглеродни емисии от тяхното култивиране, производство и транспорт се компенсират чрез подпомагане на признати и сертифицирани по международни стандарти проекти за опазване на климата, биоразнообразието и ресурсите.
Освен че допринасят за околната среда, Vemondo са и чудесна вкусна алтернатива. Те бяха на фокус през януари тази година, когато Lidl се включи в световната кампания Veganuary. Нейната цел е да вдъхнови повече хора да ограничат употребата на животински храни през първия месец на годината. В подкрепа на кампанията Лидл България предложи на своите клиенти лимитирани и разнообразни веган продукти от линията Vemondo, както и рецепти и ценни съвети за хранене с продукти на растителна основа, с които да
допълнят менюто си. Веган ястия с булгур и къри, вегански сладолед с фъстъци и лешници бяха само част от предложенията.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]